* Vývoj Pacmana – Den 5
1. August 2009, Jakub Horák. Categorized as Pacman.
Sice už je po oficiálním termínu odevzdání, díky malému triku ale můžu na programu pracovat o něco déle. Cvičícímu jsem totiž poslal na soubory s programem pouze odkaz, takže pokud bude můj projekt kontrolovat později, uvidí aktuální verzi a ne tu, co jsem měl hotovou do termínu. I kdyby trik nevyšel, stejně budu mít možnost ukázat lepší verzi při osobním předvedení. Chci dotáhnout svého Pacmana do maximálně použitelného a hratelného stavu.
Od předchozí verze jsem pracoval na AI a na příšerách obecně. AI teď skutečně funguje: příšery hráče chytnou, když nic nedělá. Po snědení žrací kuličky se změní barva monster a utíkají pryč od Pacmana. Po zabití se příšera vrací směrem k základně. Bohužel je v návratu k základně bug, protože příšery nevlezou dovnitř, ale jenom okolo ní projdou. Chybu spojuji s problémem s detekcí křižovatek, příšery na některých totiž nereagují.
Leave comment
Archives
- March 2024
- October 2023
- May 2020
- December 2018
- October 2018
- July 2017
- April 2017
- March 2017
- November 2016
- April 2016
- March 2016
- November 2014
- September 2014
- May 2014
- March 2014
- February 2014
- August 2013
- June 2013
- April 2012
- August 2011
- May 2011
- October 2010
- September 2010
- August 2010
- December 2009
- November 2009
- October 2009
- September 2009
- August 2009
- July 2009
- June 2009
- April 2009
- January 2009
- December 2008
- October 2008
- September 2008