* Vývoj Pacmana – Den 5

1. August 2009, Jakub Horák. Zařazeno mezi Pacman.


Sice už je po oficiálním termínu odevzdání, díky malému triku ale můžu na programu pracovat o něco déle. Cvičícímu jsem totiž poslal na soubory s programem pouze odkaz, takže pokud bude můj projekt kontrolovat později, uvidí aktuální verzi a ne tu, co jsem měl hotovou do termínu. I kdyby trik nevyšel, stejně budu mít možnost ukázat lepší verzi při osobním předvedení. Chci dotáhnout svého Pacmana do maximálně použitelného a hratelného stavu.

Od předchozí verze jsem pracoval na AI a na příšerách obecně. AI teď skutečně funguje: příšery hráče chytnou, když nic nedělá. Po snědení žrací  kuličky se změní barva monster a utíkají pryč od Pacmana. Po zabití se příšera vrací směrem k základně. Bohužel je v návratu k základně bug, protože příšery nevlezou dovnitř, ale jenom okolo ní projdou. Chybu spojuji s problémem s detekcí křižovatek, příšery na některých totiž nereagují.

Screenshot, kde mě honí příšery

Tags: ,



Zpáteční odkaz

Zanechat vzkaz